Identyfikacja Wizualna Festiwalu2018-07-09T21:06:54+00:00

Project Description

projekt sygnetu i logo

stopka adresowa i logo w negatywie

identyfikacja wizualna – papier firmowy, wizytówka, bilet, koperta DL

projekt rozkładanej ulotki z repertuarem festiwalu teatralnego

projekt strony głównej

strona internetowa – wersja mobilna na smartfony

szablony plakatów – wersje obustronne oraz jasne / ciemne

Identyfikacja wizualna festiwalu

Projekt pełnej identyfikacji wizualnej łódzkiego festiwalu teatralnego sztuk przyjemnych i nieprzyjemnych. Najpierw zaprojektowane zostało logo przedstawiające dwa wyrazy twarzy – przyjemną i nieprzyjemną, następnie papeteria reklamowa, papier firmowy, wizytówki, bilety, rozkładana ulotka z repertuarem, system obustronnych plakatów, strona internetowa w wersji desktopowej oraz mobilnej.

PRACA: pomysł, wymyślenie i wykonanie logo, pełnej identyfikacji wizualnej oraz projektu strony internetowej i plakatów.

ZASOBY: zdjęcia do plakatów zostały udostępnione dzięki uprzejmości pracowników Festiwalu Sztuk Przyjemnych i Nieprzyjemnych.