Projekt kampanii promocyjnej Muzeum Kinematografii2018-07-09T18:56:06+00:00

Project Description

wizualizacja plakatu oraz głównego motywu „trzeci wymiar kina”

wizualizacja wewnętrznej części ulotki

zewnętrzna część potrójnie składanej ulotki

Projekt kampanii promocyjnej

Projekt kampanii promocyjnej dla Muzeum Kinematografii. Grupą docelową są studenci oraz ludzie w wieku 30-40 lat z dziećmi. Muzeum jest przedstawione w świetle nowoczesnych technologii i podkreśla fakt, że posiada w swojej ofercie możliwość wyświetlania trójwymiarowych filmów. Czerwono-niebieska klisza w kolorze okularów 3D, ujęta w perspektywie tworzy charakterystyczny, trójwymiarowy efekt „wychodzenia” z ekranu w kierunku widza. Kolorystyka oraz prosty bezszeryfowy font są zgodne z identyfikacją Muzeum.

PRACA: pomysł, wymyślenie kampanii i wykonanie projektu reklamy, wymyślenie hasła reklamowego, przygotowanie ulotki do druku.

ZASOBY: logo należy do Muzeum Kinematografii w Łodzi (chodzi o kawałek czarnej kliszy filmowej oraz napis)